Goh Soon Huat dan Shevon buktikan yang mereka juga hebat

 Goh Soon Huat dan Shevon buktikan yang mereka juga hebat. Mereka muncul sebagai naib juara china open 2024 bertaraf super 1000 menjadikan mereka bukanlah pemain pelengkap jadual semata-mata. Bahkan kini mereka kembali menemui rentak mereka seperti yang mereka pernah lalui dahulu.

Dalam perlawanan final sebentar tadi, goh soon huat dan lai shevon kalah kepada beregu tuan rumah dari china dengan keputusan 21- 16 , 14-21 dan 17-21.


Goh Soon Huat dan Shevon buktikan yang mereka juga hebat



Di set pertama permainan Goh Soon Huat dan Lai Shevon sangat kemas dan sukar dibaca oleh pihak lawan. Banyak serangan di tepis dengan baik dan juga banyak bertahan dalam keadaan yang baik. Akhirnya mereka menang dengan keputusan 21-16.

Bersambung set kedua, pemain china dilihat mendominasi permainan. Ditambah pula dengan sokongan peminat di halaman sendiri yang seumpama baru bangun tidur lalu menggegarkan stadium berkenaan menyebabkan Goh soon huat dan shevon terpaksa akur dengan kekalahan ini dengan keputusan 14-21.

Di set ketiga, beregu campuran negara ini tidak dapat untuk bangkit mengalah kan china. malah pasukan lawan lebih kuat bermain dan mendominasi perlawanan. Kita terpaksa akur dengan kekalahan 17-21. Dengan keputusan ini, Shevon dan soon huat menjadi naib juara kejohanan terbuka China 2024.

Tahniah!

Post a Comment

Previous Post Next Post