Markah Kilauan Emas 2024 Minggu 5

Markah Kilauan Emas 2024 Minggu 5. Selesai sudah persembahan minggu ke 5 semalam dan pasti ramai yang tak puas hati menonton persembahan kesemua peserta kilauan emas 2024 untuk minggu ini. Tapi ada perkara yang menyedihkan berlaku iaitu dua peserta tersingkir semalam yang menyaksikan baki 8 peserta bakal beraksi pada minggu hadapan.

Ramai yang tak puas hati apabila Maria tersingkir pada minggu ini. Juara 4 kali sepanjang musim ini terpaksa meninggalkan pentas kilauan emas 2024. Antara punca Maria tersingkir adalah kerana masalah teknikal sewaktu persembahan.

Markah Kilauan Emas 2024 Minggu 5


Maria berkata kepada media : 


“Sebenarnya saya tak sangka saya tersingkir, memang saya kecewa tapi apakan daya,” katanya.


"Bahagian dalam kain ni terlucut...

“Lagu tiada masalah sebab saya hafal lirik. Cuma apa yang saya kesalkan sangat adalah apabila bahagian dalam kain ni terlucut.

“Saya hampir nak terjatuh dalam masa beberapa saat sebelum lakukan persembahan. Perkara itu buatkan jantung saya berdegup kencang dan menjejaskan persembahan,” jelasnya.

Minggu keempat ini, juara kita adalah Gie apabila dia mendapat markah 77.73% dari persembahannya. Dia yang menyanyikan lagu Yayadan nyanyian asal Sharifah Aini berjaya memberikan kejuaraannya dan menewaskan peserta lain.





 $ads={1}

Sementara itu, di tempat kedua, Budin yang berjaya menyanyikan lagu dengan baik sewaktu persembahannya semalam dengan 73.57%. Tidak banyak beza dengan Gie dan jika konsisten tak mustahil dia mampu mendapat tempat pertama pula.


Markah Penuh : Minggu 3. Roy Azman Jatuh kerusi masa LIVE!


Sementara itu, dua peserta yang tersingkir pada minggu ini adalah Maria dan juga Balqis. Mungkin tidak ada rezeki untuk mereka menyambung ke pusingan seterusnya. Balqis mendapat markah 61.59% manakala Hamid engan 54.23%%.

Terima kasih buat peserta Dino dan juga Hamid yang telah menghiburkan malam sabtu selama 3 minggu ini.  Siapa pula peserta yang akan tersingkir pada minggu hadapan nanti? Ramai yang tak sabar nak tahu kan.

Jangan lupa untuk saksikan konsert kilauan emas 2024 minggu keempat pada hari Sabtu ini jam 9 malam di astro Prima!




Post a Comment

Previous Post Next Post